fredag 19 september 2008

Kulturen har ju många outforskade sidor...

Jag är en sådan som ägnar mig mycket åt digitalkameran. Jag dräglar över värstingarna, kollar in tester och guider, håller koll på vad som just nu är bäst i test och så vidare. Jag pysslar också en del med musik, arrangerar och komponerar. Det blir väldigt mycket sånt, och väldigt lite litteratur.



Jag har läst ungefär tio hela böcker i hela mitt liv, ungefär tre har jag läst från början till slut. Annars har jag påbörjat ett trettiotal böcker som totalt blir ungefär mängden sidor i de sju resterande böckerna. Därför passar det just mig extra lite att det är en förbannat massa böcker man ska läsa i den linje på gymnasiet jag nu suckar mig igenom. Urk.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: