tisdag 9 september 2008

Kanske, kanske, åker digitalkameran fram igen

Äntligen händer det lite i vardagen! I övermorgon ska jag till Stockholm på skoltid, och förutom det faktum att vi ska på etnografiska muséet är jag ganska positiv inför trippen. Alltid kul att röra på sig!

Sen är det ju läge att ta fram sin gamla sony digitalkamera och få med resan på bild. Det är någonting jag har längtat efter att få göra länge. Så, i med batteriet i laddaren och vänta in torsdag! I övrigt har några förändringar i skolschemat skett vilka bland annat innebär att skolan startar 8.20 på onsdagar (alla vet ju att 8.30 är den magiska gränsen, det är en oskriven lag att inte ha lektioner tidigare än så). Jag är så arg så jag planerar gå ut och jogga i regnet. För övrigt regnar det alltid i Sverige.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: