tisdag 23 september 2008

En hel flugsvärm i en smäll - köp en iAllt

Jag hittade just en trevlig mobiltelefon som också är en videokamera tillika digitalkamera med 3,2 megapixel, här är en bild. Mobiltelefoner har ju allt nu för tiden. Internetuppkoppling, inbyggd GPS-sändare, MP3-funktioner och så vidare. Jag har fantiserat ihop en iAllt, jag längtar efter att den ska komma ut i butikerna. I själva verket är iAllt en mobiltelefon, men bara ett mikrochip som man sätter i örat varifrån en liten sladd med diameter 0.02mm planteras in från örat ner till stämbanden, där en (mikro)fon är placerad

Jag har tänkt att min iAllt ska ha följande funktioner:

Bluetooth för trådlöst nätverk
Inbyggt mobilt bredband
MP3-spelare
Video-spelare
Digitalkamera
Videokamera
GPS-sändare
Kaffeautomat
Tandrengörare

Glömde jag något? Åh, det ska naturligtvis gå att ringa med den.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Inga kommentarer: