fredag 24 oktober 2008

Höstlovet nalkas - liksom sömnen

Du som läsare anser förmodligen att jag har bloggat aningen överdrivet mycket om skolan och andra vardagsplågor för en blogg som egentligen borde vara till bredden fylld av kameratester och kameraguider. Det stämmer naturligtvis, men jag har som förra året inte haft riktigt lika mycket frihet vad gäller forskning i sådana saker.

Förra året hade jag fotoredigering och design en gång om dan i skolan. Nu känns allt vad teknologi heter väldigt avlägset. Tråkigt men sant. Däremot är jag otroligt sugen på att investera i en videokamera och inom den närmsta framtiden kan det mycket väl komma upp en och annan guide eller kanske ett tips om just videokameror.

Hur som helst, en dag kvar, sedan är det dags för nio dagars sömn för min del.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: