lördag 25 oktober 2008

Den sanna glädjen över att ha gäster på middag

Det finaste med gäster på middag är förstås att man får träffas och prata med trevligt folk som man oftast inte ser så ofta. Men det allra finaste är att maten som serveras hör till husets specialiteter, som alla ingår i kategorin "Mina favoriter". Idag vankas den underbara laxen med ost och paprika med chili- täcke med pasta till.

Det är nu ca 20 minuter kvar tills jag får avnjuta den underbara måltiden. Samtidigt har jag funderingar på att installera om Windows på min dator, som verkar ha fått sig en infektion som varken Norton Antivirus eller något av mina många Anti-spyware program verkar vilja hitta. Dessutom ligger det så mycket dumt på hårddiskarna så man helt enkelt inte orkar sortera ut/bort det. Jag kopierar helt enkelt det jag vet att jag kommer behöva till min externa hårddisk. Däribland ligger den kopiösa mängd resultat av tusentals klick på min sony, den bästa digitalkameran i världen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Inga kommentarer: