onsdag 7 september 2011

TopTenReviews föreslår julklapp 2011

Redan någon gång i september brukar jag börja blogga om årets julklapp i ljuset av de nya digitalkameror som kommit ut på marknaden. Idag är det den 7 september och det kan tyckas överdrivet att börja babbla om julklappar redan nu. Men det är min tro att man faktiskt inte kan börja för tidigt. Det säger jag från egna erfarenheter, då jag minst tre gånger för mycket fått ge en lapp med orden "Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge" i julklapp, med anledning av uppskjuten online-order (jag köper alla mina julklappar online nuförtiden).


TopTenReviews föreslår kompaktkameran FujiFilm FinePix F300EXR som julklapp i år - åtminstone genom att göra den till listetta. FinePix har 15x zoom och kostar ändå under 2000 kr, vilket är rätt fascinerande. Ni som följt bloggen under sommaren har fått det klart för er att zoom-förmågan ofta är mycket mer värdefull än antalet megapixlar.

Det kommer att bloggas om julklappsförslag lite från och till nu fram till den 24 december!

Inga kommentarer: