onsdag 2 april 2008

En smidig digitalkamera för de roliga bilderna

Jag har en känsla i bakhuvudet att jag tog upp det här i sektionen kameratester om min egen sony kamera, men jag är inte helt säker. Jag tänkte tala lite om det fina med att ha en liten och nätt digitalkamera som fortfarande kan ta bra bilder.

Det bästa med min Sony är att den kan förvaras i fickan och tas upp vid önskat tillfälle - den startar dessutom mycket snabbt. Därför, om något roligt slagsmål eller liknande är på gång är det bara att snabbt fiska upp sin lilla digitalkamera för att ta en bild. Jag tror min sony är den bästa digitalkameran i världen när det gäller sådant. Den går dessutom att sticka fram lite elegant när man står bakom någon, så man kan få en rolig närbild.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: