torsdag 10 april 2008

Att tappa sin digitalkamera i golvet...

...kan vara ödesdigert. Jag har tidigare deklarerat den stora irritation som jag ständigt lyckas skapa genom att ta närbilder på folk som inte vill att några som helst närbilder på dem ska existera. Här om dagen ledde det till att min fina sony digitalkamera fick sig ett slag och åkte i golvet. Innan jag köpte kameran så gick jag igenom en rad kameratester för att hitta rätt - det enda negativa jag hittade med denna sony var att den ansågs vara tämligen fragil. Därför var jag mycket orolig för min kameras öde.

Som tur var höll den den här gången; men sliten börjar den bli, det syns att den har varit med om mycket. Men det är helt klart den bästa digitalkameran som jag har haft.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: