lördag 15 november 2008

Bildproblem i Dreamweaver - mycket ska man lära sig

Det har gått för långt åt fel håll, jag måste komma tillbaka till min gamla kamera-nördighet. Mitt första steg får bli att lägga upp foton på facebook, gamla foton som bara jag äger, ett antal av de 9000 jag äger.

Adobe Dreamweaver känner ni säkert till, ett program där man med hjälp av HTML-koder och annat komplicerat redigerar hemsidor. Jag känner mig inte bara lite rookie i dessa sammanhang. Jag tröttnade just på att försöka lista ut hur jag bär mig åt för att placera bilden högst upp på sidan bakom texten.

En gammal bra digitalkamera ligger på min hylla, och nu är det ta mig sjutton på tiden att den kommer till användning igen. På tisdag ska jag med klassen till Stockholm för att gå på Dramaten och se Hamlet, då ska sony med.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: