lördag 10 januari 2009

Facebook - många blad, många blad i den boken

Det var nu närmare fem månader sedan jag skapade mig ett facebook-konto, och en sak man verkligen lagt märke till är hur otroligt många bilder och videoklipp som finns uppladdade på siten. Dagligen får jag information om Nasse som laddat upp 25 nya bilder, och Nussa som laddat upp 32, och Kvalle som lagt upp fem videoklipp.

Så kul är det med bilder från digitalkameror, så alla bilder ska laddas upp, och alla bilder ska kommenteras åtminstone 20 gånger. Jajamensan!

Sen upptäcker man ju faktiskt hur många vänner man egentligen har, kikade här om dan på min profilsida och upptäckte att jag hade 300 vänner. Jag fick en mindre chock och var tvungen att kolla om jag av misstag råkat lägga till eller acceptera människor jag aldrig träffat förut, men se så var icke fallet.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: