fredag 30 maj 2008

The "End of The Year-Video" hamnade i digitala händer

Varför har det knappt uppdaterats på Digitalkamera den senaste veckan? Svaret har med denna hemsida att göra. Eftersom jag är skolfotograf fick jag den ärofyllda men jobbiga och tidskrävande uppgiften att, med hjälp av de filmer och videoklipp tagna med min sony digitalkamera, skapa en 15 minuters film om året som gått för att visa för hela skolan.

Ni som har besökt Digitalkamera förut vet att förutom de åtskilliga kameratester och kameraguider upplagda finns en hel del inlägg bara allmänt om digitalfotografi och allt vad det innebär. Jag har till exempel tjatat en hel del om hur pass bra Adobe Premiere Pro är när det gäller att skapa film. Det programmet har jag använt mycket den senaste veckan...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: