tisdag 30 december 2008

Konsten att sova och göra det länge

Jag vinner inga priser när det gäller att sova länge. Ack, hos föräldrarna bor jag ännu, och går jag inte upp i rimlig tid på morgonen riskerar jag allt från måltider till födelsedagspresenter. Mina föräldrar är såna som tycker att man ska vara uppe när det är ljust, vad nu det ska vara nödvändigt för.

Igår blev jag väckt jobbigt tidigt, redan klockan 12. Dock så åkte hela familjen iväg alldeles efter det, och jag låg kvar. Sedan vaknade jag klockan halv fyra, och då for jag upp för att få det att se ut som om jag ätit frukost och helt enkelt varit uppe i tre timmar. Jag hann precis innan de kom tillbaka.

Syrran har provat sin videokamera och tyvärr var den ingen vidare succé, till och med min gamla digitalkamera Sony DSC-W40 filmar bättre!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: