fredag 5 november 2010

Den mest strålande guiden någonsin!

Förra gången jag trodde mig hittat den absolut bästa guiden för att hitta rätt digitalkamera för ens eget behov skrev jag lite om den, men glömde sedan att lägga upp länken! Jag upptäckte här om dagen att en läsare i en kommentar tvingats fråga "var då?" Ironiskt nog hittade jag sedan inte tillbaka till den fantastiska guiden, så nu måste jag revanschera mig lite!

Vi är mitt inne i ett test vad beträffar årets digitalkamera tillika årets julklapp, men en sådan sak är i ärlighetens namn väldigt svår att bedöma. Sällan är en digitalkamera helt perfekt för mer än bara ett fåtal personer - vi är ju extremt olika som människor.

Därför gillar jag Bestinclass.com:s guide "find the best digital camera for you" otroligt mycket. Lättförståeligt, smart, och dessutom riktigt användbar.

Inga kommentarer: