måndag 29 augusti 2011

Är hösten vacker som bildmotiv?

Hösten börjar ta färg i vårt land. Samtidigt som jag själv gör mig redo att flytta utomlands så märks det att sommaren faller bort och jag försöker jobba intensivt för att få ihop pengar till hösten. Jag vet inte om jag vill säga att sommaren gick fort. Visst känns det snopet att den är borta, men samtidigt känns det som en halv evighet sedan jag tog studenten. Det var nu för snart tre månader sedan.


Hösten är ett vackert bildmotiv enligt många. Dessvärre är det svårt att att ta sig tid och få sig lust att gå ut och fånga upp den. Ofta är vädret ruggigt och kylan slående. Då är det inte superbt att gå ut och leta upp ett motiv som man kanske inte hittar.

Jag rekommenderar att du tar dig tid! Ta bara på lite extra varma kläder, och se till att ha en liten fin kameraväska för att skydda din sony, kodak, nikon, eller vad du nu har. Ta med kaffe också.
1000länkar.com - gratis länkkatalog

Inga kommentarer: