torsdag 22 april 2010

Night mode i tio minuter innan intelligensen föll in

Man kan göra de mest dråpliga saker om man inte har fått sitt förmiddagskaffe. I morse lyckades jag bland annat sätta på slipsen så illa så att det parti som ska synas blev ca tre centimeter långt, och bakomvarande remsa tre decimeter. Det såg utomordentligt töntigt ut.

Naturligtvis kände jag att jag var tvungen att föreviga detta lustiga tillfälle med digitalkameran. Det var dock inte heller så lätt utan kaffe i blodet. I tio minuter försökte jag och begrep inte varför bilderna blev så oändligt ljusa. Sedan kom jag äntligen på att någon lyckats ställa om den till "night mode". Fick till slut min bild och den ska jag allt lägga upp här snart ska ni se!

Någon som för övrigt har koll på Google Nexus Ones inbyggda kamera? Något att ha? Är kolossalt sugen på telefonen, nämligen.

Inga kommentarer: